måndag 7 april 2014

I prostitutionens våld

Jag lurade mig själv att tycka att sälja min kropp till okända män var igen nog deal... Jag sa till mig själv jag kan sluta när som helst. 
Jag hade ju oxå tydliga krav, kring utseende, pengar och vad jag ställde upp på så egentligen var jag ju ingen prostituerad... Intalade jag mig själv. 

Grejen var bara det, att även om männen var trevliga så började dem pruta om priset, "jag har bara denna summa nu" men vill så gärna träffa dig, du får mer nästa gång osv... 
Jag hade lovat mig själv att inte göra avkall på min krav, men när dem ringde och jag insåg jag behöver pengarna och xx antal kr var bättre än inget alls så sa ja Ja. 
I och med detta började den mörka nedvärderande, smutsiga sidan av prostitutionen vissa sitt fula ansikte ordentligt. 
För pengar behövdes, för mat, till räkningar till hyra m.m 
Så hade jag väl sagt ja till prissänkning till en man då bara fortsatte det så, det var som jag tappade kontrollen... Snart började jag ställa upp på sex jag inte kände mig bekväm med, fick ångest över att jag sålde mig själv så brände mkt pengar på inget alls, som gjorde att jag var tvungen att träffa fler män för att ha råd att leva. 

Jag hade oxå utseende krav, jag ville inte behöva ligga och blunda för att ha sex.. Och lite i och med att jag hade utseende krav så gav det oxå en illusion om att jag inte riktigt prostituerade mig. 
Lögner som gjorde det "lättare" att fortsätta i början. 

Men ju mer jag nu gjorde avkall på mina krav, ju svårare blev det att lura mig själv. Jag började tänka att nu var jag nästan som dem som gick på gatan... Tankar som bara denna sen lägger jag av kom allt mer och mer. 

Jag blev öppen mot vänner vad jag gjorde, tror det var ett indirekt rop på hjälp... Men ingen försökte få mig att sluta, eller så märkte jag inte deras försök. Många sa däremot, "jag förstår att du gör det, men var försiktig" 

Sen kom den eftermiddagen då jag träffade en man som jag kände "tar han i mig så kröks jag, måste jag ta i honom så kräks jag" han betalade en skitsumma för oralsex, och ja sa ja till det för jag behövde köpa hundmat...
Det var droppen, det var vidrigt och hemskt. Efteråt mina jag att jag kommer aldrig kunna sluta på egen hand, för det kommer alltid finnas ngt jag behöver pengar till, alltid.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar