lördag 11 januari 2014

Ingen big deal

Jag var ju inte en hora, prostituerad på det sättet. Jag gick ju inte på gatan. Jag skulle ju haft sex oavsett och istället för att bara ge bort sex till män som ändå inte gav något tillbaka så kunde jag ju kombinera sex och inkomst.  Jag slapp belasta mina föräldrar ekonomiskt, jag fortsatte vara ekonomiskt oberoende. Det var ju bara win- win.   Sen så var det ju lite spännande också, det var en sorts bekräftelse och egobost att någon ville betala för mig, mitt sällskap, min kropp...

Jag pratade ju med dem via mail och telefon först, hade foto krav för jag kunde ändå inte tänka mig att ha sex med någon jag inte tände på även om jag fick pengar.  Jag var ju inte en prostituerad, detta var ju bara tillfälligt tills jag fick ett jobb...

Jag var ingen Hora- Prostituerad, jag vara bara en vanlig tjej som förenade Nytta med Nöje.  Det är vad jag intalade mig själv när jag gick in i prostitutionen.  Detta var vintern 2008/2009.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar