måndag 27 januari 2014

Vilka var dem?

Männen jag träffade vilka var dem? När jag går tillbaka i minnet så är min insikt att det var väldigt många "svenssons" antagligen äkta män, sambos och fäder. Vist en och annan karriärs singel fanns också men övervägande var det verkligen vanliga svenssons med så vitt jag vet med vanliga jobb.

En fras som var ständigt återkommande när det handlade om att sexet skulle ske mot betalning var "jag är egentligen ingen som betalar för sex, men du verkar så fin och trevlig så jag gör ett undantag, eftersom du också är i ekonomisk knipa"
Antar att de var deras sätt att i sina själar rättfärdiga de dem gjorde... Det blev "lagligt"
Det märkliga kan jag se i efterhand och även tänkte ibland på under sista tiden då jag sålde mig, var att om dem verkligen hade velat  hjälpa mig hade dem då inte funnit ett annat sätt att göra det på???

Som jag ser det så var behovet hos mig att få in pengar och även bekräftelsen att jag dög till ngt (sex), en sida av myntet där den andra sidan utgjorde männen och deras behov av att "äga" mig en stund och själva få någon storts bekräftelse.  Ett destruktivt och tragiskt beteende hos båda faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar